Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с алфата масло в антифриза

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с алфата масло в антифриза

    Здравейте имам алфа 156 1.8 бензин 144кс смених маслото от 10-40 на 5-40 и тръгнах на път след 400 километра проверих маслото и забелязах че е намаляло и има масло в антифриз колата не е загрявала но стрелката на температурата падаше рязко.Казаха ми че може да е охладителя изолирах го и измих охладителната система.Минах още 400 Километра но по бавно и пак забелязах че е малко намаляло маслото от охладителя би трябвало да протече масло но не тече и има малко масло в антифриза.Дали е от гарнитурата на главата и дали на някой му се е случвала такава повреда.

  • #2
    Не е трябвало да сипваш 5w40 сипвай си 10w40 или 10w60 и няма да имаш такива проблеми.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

    Comment


    • #3
      Това са глупости. Мотора, наистина е най-добре с 10w60, но няма никаква връзка това,че си сменил маслото с това, че го е смесила с антифриза. Ако си сигурен,че си промил добре системата и не е имало остатъци от преди, и си изолирал топлообменника, то имаш пробив в гарнитурата на главата и ееинствения начин е сваляне на главата и нова гарнитура.
      Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
      Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
      Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

      Comment


      • #4
        Колега не съм се изказал правилно имах предвид,че не е трябвало да сипва такова масло защото ще го гори,а не че то е виновно че се е измешало с антифриза ясно е,че е гарнитура и се извинявам за недоуточнението.
        Last edited by Alfa tuner; d.m.y г., 23:23.
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

        Comment


        • #5
          Ако се е пробил топлообменника не трябвали като се извадят маркучите за антифриза и се покара колата от отворите на топлообменника да протече чисто масло.

          Comment


          • #6
            Изолирай го отохладителна система и на студен мотор запали защото налягането на маслото е по-високо. До 1-2 минути ако е спукан ще прокапе откъдето минава антифриза.
            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

            Comment


            • #7
              Да ама 400километра карах е не протече и капка от щуцерите явно е гарнитурата на главата

              Comment


              • #8
                За съжаление си прав. Но си направи ревизия на главата и задължително проверка за спукване.
                Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                Comment


                • #9
                  Майстора ми каза че този модел не давал проблем с гарнитурата на главата

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ivan_savovv Покажи съобщение
                    Майстора ми каза че този модел не давал проблем с гарнитурата на главата
                    Тогава сигурно ти е казал от къде влиза масло в анрифриза при този модел. Това може да се случи на всяка кола, модела няма значение. Не знаеш колко пъти е отварян двигателя. Възможностите да влезе масло в анрифриза не са кой знае колко.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Смени масления охладител и карай
                      алфа ромео 156 тс

                      Comment


                      • #12
                        Изолирал съм го днес пак ще промия казанчето и ще видя какво ще стане

                        ---------- Post added at 11:03 ---------- Previous post was at 10:58 ----------

                        сега ще проверя за нов или втора употреба

                        Comment


                        • #13
                          Преди година ми обявиха цена за нов над 650 лв.
                          Най-лесното е да източиш антифриза и да покараш известно време с вода. Мисълта ми е, че може да има още остатъци от масло в системата.
                          Аз бих направил следното-ако имаш желание направо го разкарай охладителя на маслото. Покарай малко без него и със вода и ако пак го гори или влиза масло в охладителната система мисли за профилактика на двигателя.
                          Тези неща ще ти костват минимални левчета, но ако се окаже, че не гори масло, спестяваш доста.
                          Sport Wagon 2.0TS|LPG

                          Comment


                          • #14
                            Днес свалих казанчето и антифриза е чист светъл няма масло в него а съм минал 400километра в казанчето по стените имаше малко бяло и го измих с бензин.Много е странна тази работа явно е от охладителя но не мога да си обясня защо не протече масло след като направих байпас на антифриза.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ivan_savovv Покажи съобщение
                              Днес свалих казанчето и антифриза е чист светъл няма масло в него а съм минал 400километра в казанчето по стените имаше малко бяло и го измих с бензин.Много е странна тази работа явно е от охладителя но не мога да си обясня защо не протече масло след като направих байпас на антифриза.
                              Възможно е само при определени условия (температура и налягане) де се отваря "пробойна" в охладителя. Покарай известно време така и ако няма мешане, сменяй охладителя. Междувременно му затапи водните връзки за да не ти фиряса маслото някога и ненадейно.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X